دبیرخانه استانی زبان آموزی آذربایجان غربی

مستقر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوکان

دبیرخانه استانی زبان آموزی آذربایجان غربی

مستقر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوکان

مشخصات بلاگ
دبیرخانه استانی زبان آموزی آذربایجان غربی

تلاش در خصوص یادگیری و آموزش زبان و ادبیات فارسی در حیطه‌های خواندن و نوشتن درک و بیان

اعضای دبیرخانه
1- سعد الدین خسروی
2- اسماعیل سر بخشی راد
3- امیر سلیمان زاده
4-جلال جمالی

طبقه بندی موضوعی

جشنواره خط تحریری منطقه‌ای07/02/1396

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

بسمه‌تعالی

 

ستاد اجرایی جشنواره خط تحریری دبیرخانه‌ی زبان آموزی استان آذربایجان‌غربی

          برای پنجمین سال متوالی، ضمن ارج نهادن به تلاش‌های شایسته آموزگاران تلاشگر و دلسوز وهمچنین دست اندرکاران امور آموزشی، با هدف توسعه و تعمیق فعالیتهای ادبی و در راستای اهداف دبیرخانه زبان‌آموزی و با هدف تقویت بنیه‌ی علمی و رسم‌الخط نوشتاری دانش‌آموزان، طی فراخوانی عمومی از


 

  کلیه آموزگاران  مقطع‌ابتدایی سراسر استان درخواست نمود نسبت به برگزاری جشنواره‌ی خط تحریری درسطح مدرسه و منطقه اقدام و آثار منتخب خود را به این دبیرخانه ارسال نمایند.

          جشنواره‌ی منطقه‌ای شهرستان بوکان باحضور پرشور ستاد اجرایی برگزیده، معاونت آموزش ابتدایی، کارشناس مسئول سرگروههای آموزشی، مدیران و معاونان وآموزگاران مجرب و فعال در این عرصه و اعضای دبیرخانه با استقبال گسترده والدین و دانش‌آموزان و بامشارکت بیشتر از 300 نفر دانش‌آموز برگزیده در روز پنج‌شنبه 07/02/1396 باشکوه و نظم خاص، همزمان با بعثت نبی‌اکرم(ص) در دبستان ادب برگزار گردید.

           سخنگوی دبیرخانه با بیان اهمیت هنر و اثرات آن بر زندگی انسان، خصوصا کودکان اظهار داشتند، هنر نهفته در فطرت انسان است و انسان به هرچیزی که دارای زیبایی است، رغبت بیشتر نشان خواهد داد. خوشنویسی نیز در زمره‌ هنرهایی است که انسان به خوبی با آن ارتباط برقرار می‌کند. نوشتن مرحله دشوار و از ارکان زبان آموزی است که جزو رشته‌های صد درصد ایرانی و اسلامی است.و قدمت زیادی در تاریخ کشور ما دارد . خوشنویسی راهی برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی بوده و بهبود وضعیت درسی دانش‌آموزان را درپی دارد.

          ضمنا تاکید گردید که این دبیرخانه تصمیم دارد در راستای بهینه نویسی خط تحریری و ارزش گذاری آن در سال‌های آتی هم‌چون گذشته باتلاش مضاعف اقدام به ارایه‌ی راهکارها وایجاد بستر مناسب برای اجرا و گستره‌ی آن بنماید.

          هم‌چنین درصورت امکان اجرای جشنواره هنر نقاشی دانش‌آموزان را نیز در برنامه‌ی‌کار خود قراردهد. (انشاالله).

           یادآور می‌شود شهرستان‌های استان به صورت اختیاری می‌توانند اقدام به برگزاری جشنواره درسطح شهرستان نمایند وآثار برتر را به این دبیرخانه ارسال فرمایند.

لازم به ذکر است، پس از دریافت آثارمنتخب دیگر شهرستان‌ها از اساتید ممتاز و مجرب برای داوری دعوت به عمل خواهد آمد.و پس از اعلام نتایج ضمن شناسایی و معرفی دانش‌آموزان برتر از آنان تقدیر شایسته به عمل خواهد آمد.

 

دبیرخانه زبان آموزی استان آذربایجان غربی ــ بوکان

  


  


                               


        .

 

 

  • جلال جمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی