دبیرخانه استانی زبان آموزی آذربایجان غربی

مستقر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوکان

دبیرخانه استانی زبان آموزی آذربایجان غربی

مستقر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوکان

مشخصات بلاگ
دبیرخانه استانی زبان آموزی آذربایجان غربی

تلاش در خصوص یادگیری و آموزش زبان و ادبیات فارسی در حیطه‌های خواندن و نوشتن درک و بیان

اعضای دبیرخانه
1- سعد الدین خسروی
2- اسماعیل سر بخشی راد
3- امیر سلیمان زاده
4-جلال جمالی

طبقه بندی موضوعی

ضمن عرض تبریک فرا رسیدن بهار دانش به حضور همه‌ی همکاران معزز و دست‌اندرکاران امور تعلیم و تربیت، با استعانت از درگاه ایزد متعال در راستای تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت اسلامی و اجرای تحول بنیادین با رویکردهای نوین تفکر و خلاقیت در نظام آموزشی کشور و با عنایت به شیوه نامه ی شماره 17052/22/551 -10/7/92 اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، مأموریت دبیرخانه‌ی زبان آموزی استان درسال تحصیلی 94-95 برای سال چهارم به این شهرستان تفویض گردیده است.

لذا دراین راستا ضمن اعلام شروع به کار دبیرخانه ضمن قدردانی از تلاش اعضای افتخاری دبیرخانه در سال گذشته از کلیه‌ی کارشناسان متخصص و همکاران علاقمند جهت عضویت افتخاری و همیاری در تقویت بنیان این امر مهم « زبان آموزی» که وسیله‌ی انتقال پیام و اهداف و نگرش است، دعوت به عمل می‌آورد.

باشد به یاری شما اهمیت این امانت را به قدر وسعت دانش فکری زمان خود پاس داریم و در یاد دادن آن به نسل‌های بعدی دقت و تامل آگاهانه داشته باشیم.

لازم به ذکر است که دبیرخانه زبان آموزی استان آذربایحان غربی در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوکان دایر می‌باشد و همکاران محترم می‌توانند با شماره تلفن 04446224346 کارشناسی تکنولوزی و گروههای آموزشی تماس حاصل فرمایند.

آرم دبیرخانه

  • جلال جمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی